fredag 13 juni 2014

Folkpartiet först (?) i Mjölby med lokala valfilmer

Mig veteligen har det aldrig tidigare förekommit att ett politiskt parti i Mjölby kommun har gjort valfilmer, och därför hoppas jag nu att Folkpartiet är först med detta. Rätta mig gärna om jag har fel...

Hur som helst inleddes i dag filmandet inför de filmer som framöver kommer att publiceras på YouTube, på vår hemsida, här på bloggen, på Facebook och i en annonsyta på en lokal tidnings hemsida. Nedan återfinns några bilder på min jobbkollega Ken Banh som ansvarar för arbetet. Jag har nämligen lyckats kombinera arbete och politik på ett på många sätt fördelaktigt sätt, vilket är väldigt roligt!

På en av bilderna huserar även en av Correns reportrar som denna dag agerade fotograf. Håll utkik i en Corren nära dig för ett reportage...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar